Tapahtuma

• 31.08.2024
  • WeeGee
  • Vapaa pääsy

Tee graffititaidetta katutaiteilijoiden kanssa, kulje Nairobin kaduilla VR-lasien välityksellä ja vieraile kaikissa näyttelyissämme ilmaiseksi!

OHJELMA:

Klo 12–15 | Nairobin kaduilla VR-lasien välityksellä!

Miten uskoa parempaan, kun elämä murjoo? Nairobissa kodittomina kasvaneet nuoret selvisivät kadulta, vankilasta ja päihdekierteestä. Helinä Rautavaaran museon kanssa toteutetussa yhteistyöprojektissa he tutustuivat suomalaisnuorten ongelmiin ja tekivät tämän pohjalta koskettavan näyttelyn, jonka tavoitteena on tarjota samaistuttavia ja toivoa herättäviä oivalluksia.

Nyt voit astua VR-lasit päässä Nairobin kaduille ja kokea From Zero to Hero -näyttelyn yhden päivän ajan WeeGee-talon aulassa Helinä Rautavaaran museon pop upissa. Toimittaja Kaisa Viitanen kertoo myös näyttelyn tekemisestä.

Näyttelyssä voi vierailla oman aikataulun mukaan.

Klo 12–16 | Kokeile graffitin tekemistä WeeGeellä

Non stop -graffitipajaa ohjaavat katutaiteiljat Pete ”Hende” Nieminen ja Marko ”Acton” Saarelainen. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita. Tule maalaamaan WeeGeen pihalle!

Lisää tapahtumia