Espoo Museum of Modern Art

Tapahtuma

Monikulttuurinen perhepäivä | Opastus selkosuomeksi

© Ari Karttunen / EMMA
© Ari Karttunen / EMMA
  • 23.11.2024
  • 11:00 - 15:30
  • EMMA

Opastuksella museon opas kertoo taideteoksista selkosuomeksi.

Teokset ovat osa Saastamoisen säätiön kokoelmaa.

Opastuksella katsomme erilaisia taideteoksia,

joista keskustelemme yhdessä.

Sinun ei tarvitse osata suomen kieltä.

Järjestämme päivän aikana kolme opastusta.

Opastuksia on kello 11, 13 ja 15.

Opastuksen kesto on 20 minuuttia.

Opastukset ovat osa monikulttuurista perhepäivää EMMAssa. Voit osallistua päivän tapahtumiin ostamalla pääsylipun museoon. Perhepäivän ohjelman löydät tämän sivun alaosasta. Tule mukaan viettämään mukavaa päivää yhdessä!

Monikulttuurisen perhepäivän ohjelma

Lisää tapahtumia