Tapahtuma

• 03.05.2024
  • Aitio-tila, 2. kerros
  • Vapaa pääsy

Pianisti Sid Hille ja itävaltalainen saksofonisti/huilisti Herbert Könighofer luovat musiikillaan kiehtovia, kauniita ja jännittäviä äänimaisemia. Muusikot käyvät monipolvista ja vaihtelevaa musikaalista keskustelua laajaa soitin- ja elektroniikka-arsenaaliansa käyttäen. Kaikki heidän konserttinsa ovat täysin improvisoituja. Hille-Könighofer Experience on toiminut vuodesta 2016 ja esiintynyt lukuisilla kiertueilla Itävallassa, Virossa ja Suomessa. Duo julkaisi esikoislevynsä All & Everything vuonna 2019. Levy on äänitetty konsertissa Temppeliaukion kirkossa syksyllä 2018.

Sid Hille, koskettimet (DE/FI)
Herbert Könighofer, puhaltimet
(AT)

April Jazz Clubin, Näyttelykeskus WeeGeen ja EMMA – Espoon modernin taiteen museon yhteistyössä tuottama klubisarja tuo livemusiikin museoympäristöön.

Lisää tapahtumia