Tapahtuma

• 23.09.2021
  • 2. kerros
  • Vapaa pääsy

Basisti-säveltäjä Ingibjörg Turchi on vakiinnuttanut paikkansa islantilaisen musiikin kentällä jo vuosikymmenen ajan. Oman yhtyeensä kanssa vuodesta 2017 keikkaillut Ingibjörg Turchi on julkaissut kaksi soololevyä. Jazzia, minimalismia ja kokeellisuutta melodiseen kudelmaan yhdistävä albumi Meliae (2020) palkittiin kotimaassaan muun muassa vuoden parhaana Jazz & Blues -albumina.

Ingibjörg Turchi Band: Ingibjörg Elsa Turchi, basso / Magnús Trygvason Eliassen, rummut / Hróðmar Sigurðsson, kitara / Tumi Árnason, tenorisaksofoni

April Jazz Clubin, Näyttelykeskus WeeGeen ja EMMA – Espoon modernin taiteen museon yhteistyössä tuottama klubisarja tuo livemusiikin museoympäristöön. Konsertteihin on vapaa pääsy. EMMAan ja WeeGeelle on vapaa pääsy perjantaisin klo 17 alkaen.

Lisää tapahtumia