Tapahtuma

Käsinkosketeltavaa keramiikkaa | Teosten materiaalit ja kokeilut

Vasemmalla: Heini Riitahuhdan Hexagon-astioita. © Paula Virta / EMMA. Oikealla: Jasmin Anoschkin, Blue Coyote, 2020. © Ari Karttunen / EMMA
  • 13.10.2024
  • 14:00 - 15:00
  • 1. kerros

Collection Kakkonen -näyttelyn keramiikkataiteilijat Heini Riitahuhta ja Jasmin Anoschkin kertovat työskentelystään erilaisten prototyyppien kautta. Materiaaleja saa vapaasti tutkia ja tunnustella, samalla kun taiteilijat vastaavat yleisön kysymyksiin. Tilaisuutta moderoi EMMAn pääopas Riikka Alanko.

Näyttelyssä voi tutustua taideteollisuuden helmiin, muotoilun klassikoihin ja harvinaisuuksiin sekä muotoilun raja-aitoja ravisteleviin taideteoksiin.

Ennen tilaisuutta on mahdollisuus osallistua yleisöopastukselle Collection Kakkonen -näyttelyyn klo 13–13.45.

Osallistuminen museolipun hinnalla (20/10 €, alle 18-vuotiaille vapaa pääsy).

EMMA on Museokortti-kohde.

Liittyvää