Tapahtuma

Kuule Bryk & Wirkkala -katseluvaraston uudistuksista ja tapaa EMMAn asiantuntijat

Rut Bryk: Perhosten tutkija (lepidoperologi), 1950. Yksityiskokoelma.
  • 28.04.2021
  • Verkkotapahtuma

Tervetuloa kuulemaan Bryk & Wirkkala -katseluvaraston näyttelystä. Museolehtori Maria Vähäsarja ja amanuenssi Aura Vilkuna näyttävät kuvia ja kertovat Rut Brykin ja Tapio Wirkkalan tuotannosta ja esille tulevista esineistä. EMMAan talletettu Tapio Wirkkala Rut Bryk Säätiön kokoelma on sijoitettu kokonaisuudessaan yleisölle avoimiin tiloihin. Katseluvarasto on säilytystilan, näyttelyn ja työskentelytilan yhdistelmä, jossa nähtävillä on noin 2000 esinettä.

Järjestämme tapaamisen etänä Zoomin kautta. Tapaamisen kesto on n. 30 min.  Jos osallistut tietokoneella, sinun ei tarvitse ladata ohjelmaa. Lähetys toimii selaimellasi. Mikäli osallistut puhelimella, lataa ensin maksuton Zoom-sovellus  Google Playsta (Android) tai AppStoresta (iOS).

Osallistu tästä.

Liittyvää