Tapahtuma

• 18:00 - 19:00
  • 2. kerros
  • Vapaa pääsy

Yhtenä Euroopan eturivin jazzsaksofonisteista tunnettu Pekka Pylkkänen on esiintynyt omien yhtyeidensä ja monien arvostettujen tähtien riveissä ympäri maailmaa. Helsinkiläissyntyinen Pylkkänen vaikuttaa Suomen lisäksi nykyään myös Ateenassa. Nu Bottega -kokoonpanossa soittavat australialaissyntyinen rumpali Adam Pache, italialainen basisti Giulio Scianatico sekä tällä keikalla pianon ääressä Markus Niittynen. Kovatasoinen kvartetti tuo eurooppalaisen tuulahduksen April Jazz Club + WeeGeen marraskuuhun!

Pekka Pylkkänen, saksofonit
Markus Niittynen, piano
Giulio Scianatico, basso
Adam Pache, rummut

April Jazz Clubin, Näyttelykeskus WeeGeen ja EMMA – Espoon modernin taiteen museon yhteistyössä tuottama klubisarja tuo livemusiikin museoympäristöön. Konsertteihin on vapaa pääsy. EMMAan ja WeeGeelle on vapaa pääsy perjantaisin klo 17 alkaen.

Lisää tapahtumia