Tapahtuma

• 18:00 - 19:00
  • Aitio-tila, 2. kerros
  • Vapaa pääsy

Artturi Rönkä on helsinkiläinen pianisti ja säveltäjä, jonka tuotantoon kuuluu sekä jazzia että nykymusiikkia. Pianistina Rönkää voi on voinut kuulla mm. yhtyeissä AR Quartet, Kasperi Sarikoski & Nuance, Jere Haakana Varjosto ja Selma Juudit Alessandra. Rönkä on myös kysytty sovittaja, jonka sovituksia mm. UMO Helsinki Jazz Orchestra ja useat suomalaiset kaupunginorkesterit esittävät säännöllisesti.

Pianisti-säveltäjä Artturi Röngän soolokonsertti koostuu improvisoinnista tunnelmiltaan vaihtelevien kappaleiden ympärillä. Konsertin ohjelmisto koostuu Röngän uusista, luonnosmaisista sävellyksistä, joiden lomaan on ujutettu moderneja tulkintoja Gabriel Faurén lauluista.

April Jazz Clubin, Näyttelykeskus WeeGeen ja EMMA – Espoon modernin taiteen museon yhteistyössä tuottama klubisarja tuo livemusiikin museoympäristöön.

EMMAan on ilmainen sisäänpääsy aina perjantaisin klo 15 alkaen.

Artturi Rönkä

Lisää tapahtumia