Tapahtuma

• 18:30 - 19:30
  • 2. kerros
  • Vapaa pääsy

Suomen mielenkiintoisimmat jazzmuusikot lähtevät hiilineutraalille kiertueelle soittamaan luonnon inspiroimin sävelin. Ohjelmassa kuullaan puupuhaltaja Max Zengerin ja pianisti Riitta Paakin uutta jazzmusiikkia, jonka koukuttavat rytmit ja puhuttelevat melodiat vievät kuulijat matkalle mieltensä kauniisiin maisemiin ja luonnonläheisiin muistoihin. Rumpalina Jazzupissa on vuoden 2021 Yrjö-palkinnon saanut rumpali-säveltäjä Mikko Hassinen ja bassossa nuoremman sukupolven mm. Peela ja Arppa yhtyeistä tuttu Antti Ahoniemi.

Max Zenger, puupuhaltimet
Riitta Paakki, piano
Antti Ahoniemi, basso
Mikko Hassinen, rummut

April Jazz Clubin, Näyttelykeskus WeeGeen ja EMMA – Espoon modernin taiteen museon yhteistyössä tuottama klubisarja tuo livemusiikin museoympäristöön. Esiintyjä julkistetaan lähempänä tapahtumaa. Konsertteihin on vapaa pääsy. EMMAan ja WeeGeelle on vapaa pääsy perjantaisin klo 17 alkaen.

Lisää tapahtumia