Tapahtuma

• 18:00 - 19:15
  • 2. kerros
  • Vapaa pääsy

15-vuotistaiteilijajuhliaan viettävä Mikko Innasen, Ville Herralan ja Joonas Riipan trio PLOP tuo April Jazz Clubille svengiä ja synergiaa taatulla PLOP-laadulla. Kaikki esitettävät sävellykset ovat uusia ensimmäisen koronavuoden aikana syntyneitä teoksia, mukaan lukien Innasen hollantilaisrumpali Han Benninkille omistama ”A Letter to Han”, eduskunta-aiheinen ”Täysistunto” sekä Herralan ”Tot Noy” ja Riipan ”Yeah Gary!”.

Mikko Innanen, puhaltimet
Ville Herrala, basso
Joonas Riippa, rummut

Konserttia pääsee kuuntelemaan 50 henkilöä saapumisjärjestyksessä, joten saavuthan ajoissa paikalle.

April Jazz Clubin, Näyttelykeskus WeeGeen ja EMMA – Espoon modernin taiteen museon yhteistyössä tuottama klubisarja tuo livemusiikin museoympäristöön. Konsertteihin on vapaa pääsy. EMMAan ja WeeGeelle on vapaa pääsy perjantaisin klo 17 alkaen.

Lisää tapahtumia