Tapahtuma

• 17.09.2021
  • 2. kerros
  • Vapaa pääsy

Suomijazzin legendoista koostuva Reiska Laine Quintet pureutuu jazzin ytimeen suurella kokemuksella ja näkemyksellä sekä ilmaisussaan että kappalevalinnoissaan. Kvintetin ohjelmistoon kuuluu sekä muusikoiden omia sävellyksiä, että parhaita paloja 1960-luvulta, muun muassa John Coltranen kynästä. Espooseen viisikko saapuu osana Suomen Jazzliiton kiertuetta.

Reiska Laine Quintet: Reiska Laine, rummut / Eero Koivistoinen, tenorisaksofoni / Juhani Aaltonen, tenorisaksofoni / Alexi Tuomarila, piano / Ulf Krokfors, kontrabasso

April Jazz Clubin, Näyttelykeskus WeeGeen ja EMMA – Espoon modernin taiteen museon yhteistyössä tuottama klubisarja tuo livemusiikin museoympäristöön. Konsertteihin on vapaa pääsy. EMMAan ja WeeGeelle on vapaa pääsy perjantaisin klo 17 alkaen.

Lisää tapahtumia