Tapahtuma

Etäopastus Daniel Buren: Kävelyllä siksakissa -näyttelyyn

Daniel Buren: Photo-souvenir, Käännettävät sermit, (Les Paravents), 2022. In situ -teos, EMMA. © Ari Karttunen / EMMA – Espoon modernin taiteen museo.
  • 06.04.2022
  • 18:00 - 18:30
  • verkkotapahtuma

Etäopastuksella pääset tutustumaan oppaamme johdolla taiteilija Daniel Burenin EMMAan suunnittelemaan uuteen teokseen, joka koostuu lukemattomista värikkäistä ja raidallisista sermeistä. Radikaalina uudistajan tunnettu ranskalainen Daniel Buren (s. 1938) käyttää visuaalisena työkalunaan erityisesti 8,7 cm leveää pystyraitaa, jonka avulla hän paljastaa tutusita tiloista uusia piirteitä. Kierroksella kuulet taiteilijasta ja hänen teoksistaan, ja sinulla on myös mahdollisuus esittää kysymyksiä oppaalle.

Opastus kestää noin 30 minuuttia ja se toteutetaan Zoomin kautta. Tervetuloa mukaan!

Osallistu tästä!

Daniel Buren: Kävelyllä siksakissa on esillä EMMAssa aina 17.7.2022 asti.

Tilaa EMMAn klubikirje ja saat tiedon vastaavanlaisista etätapahtumista suoraan sähköpostiisi.

Liittyvää

Lisää tapahtumia