Tapahtuma

Etäopastus Konrad Mägi – Maalauksen arvoitus -näyttelyyn

Konrad Mägi, Meditaatio (Nainen maisemassa), 1915–16. Öljy kankaalle. © Viron taidemuseo.
  • 06.10.2021
  • 2. kerros
  • Vapaa pääsy EMMA-klubilaisille
  • Vapaa pääsy

Etäopastuksella pääset tutustumaan oppaamme johdolla virolaisen modernistin Konrad Mägin (1878−1925) värikylläisiin maalauksiin. Mägi oli Viron kultakauden merkittävin edustaja. Näyttely esittelee hänen maisema- ja muotokuvateoksiaan ensimmäistä kertaa tässä laajuudessa. Kierroksella perehdytään muutamiin teoksiin ja sinulla on myös mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja opastuksen aikana. Opastus kestää noin 30 minuuttia. Tervetuloa mukaan!

Tapahtuma toteutetaan Zoom-alustalla. Osallistu tästä.

Tilaamalla EMMAn klubikirjeen saat ensimmäisten joukossa EMMAn uutiset ja tietoa vastaavanlaisista tapahtumista.

Lisää tapahtumia