Tapahtuma

Kuule etänä Espoon uusista ja tulevista julkisen taiteen teoksista

Laura Pehkonen, Domino, 2022. EMMA-kokoelma / Matinkylän taidetunnelit, Nuottaniemi. © Paula Virta / EMMA.
  • 18.01.2023
  • Etätapahtuma
  • Vapaa pääsy

Tervetuloa kuulemaan EMMAn kokoelmaintendentti Henna Paunua, joka kertoo etänä uusimmista julkisen taiteen projekteista. EMMA on mukana asiantuntijana useissa vireillä olevissa julkisen taiteen hankkeissa Espoossa. Teoksia on viime vuoden lopulla valmistunut esimerkiksi Raide-Jokerin varrelle ja Lippulaivan kirjaston edustalle. Kokoelmateoksia on sijoitettu espoolaisten nähtäväksi uuteen perhekeskukseen ja työ jatkuu tänä vuonna mm. Tapiolan kirjastossa ja HUS:in toimitiloissa Leppävaarassa. Tapaamisessa näet kuvia näistä teoksista, kuulet projektien vaiheista ja pääset esittämään kysymyksiä Henna Paunulle koskien julkista taidetta.

Järjestämme tapaamisen etänä Teamsin kautta.  Tapaamisen kesto on n. 30 minuuttia.

Osallistu tästä.

Saat tiedon sähköpostiisi vastaavanlaisista etätapahtumista tilaamalla EMMAn jäsenkirjeen.

Lisää tapahtumia