Tapahtuma

Toiminnallinen yleisöopastus | Tarinallisia tunnelmia Katarina Reuterin näyttelyssä

Katarina Reuter, Juoni, 2023, yksityiskohta © Ari Karttunen / EMMA
  • 03.12.2023
  • 13:00 - 14:00
  • 2. kerros

Opastuksella tutustumme Katarina Reuterin Black Crow Blues -näyttelyyn. Näyttelyn yksityiskohtaisten ja pysähtymään kutsuvien teosten tunnelmia tutkitaan keskustellen ja erilaisten harjoitusten avulla. Tervetuloa hengähtämään ja virkistymään taiteen äärellä.

Joulukuun ensimmäisenä viikonloppuna Tapiolan museoissa on tarjolla jouluista puuhaa koko perheelle. Taiteen ystävän joululahjat löydät samalla reissulla EMMA Shopista sekä Museo Leikin ja Kello- ja korumuseo Kruunun museokaupasta. Museokahvilat Cafe Zoceria WeeGee ja Kahvila Hyrrä palvelevat museoiden aukioloaikoina. Kaikki ohjelma sisältyy museolipun hintaan.

Katso viikonlopun koko ohjelma täältä.

Liittyvää

Lisää tapahtumia