Uudistunut EMMA Shop on avautunut! Avajaisten kunniaksi lanseerasimme uuden Rut Bryk -tuotekokonaisuuden

EMMA Shop © Paula Virta / EMMA

Kehitämme jatkuvasti palveluitamme tarjotaksemme yhä saavutettavamman ja kokonaisvaltaisemman museokokemuksen. Olemme remontoineet museokauppaamme, EMMA Shopia, palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin. Uudistuneesta EMMA Shopista löydät tuttuun tapaan laajan valikoiman tuotteita kaikenikäisille muotoilun, taiteen ja arkkitehtuurin ystäville.

Meille on tärkeää kokeilla ja luoda uutta – olla museokauppojen edelläkävijä Suomessa. Entistä viihtyisämpi EMMA Shop on nyt avattu Näyttelykeskus WeeGeen ensimmäiseen kerrokseen. Uudistettu museokauppa sijaitsee avarissa tiloissa sisäänkäynnin vieressä, aivan kahvilan läheisyydessä. Vierailu EMMA Shopissa täydentää museokokemusta ja tarjoaa kotiin vietäväksi tietoa ja tuotteita taiteesta, designista sekä arkkitehtuurista.

Tarjoamme valikoiman huolella valittuja näyttelysisältöihin keskittyviä tuotteita ja teemme rohkeita, uudenlaisia tuotteistuksia omatuotantona. Myymälän kuratoitu tuotevalikoima tuo esille kotimaista ja kansainvälistä modernismia, nykytaidetta, muotoilua ja arkkitehtuuria, unohtamatta paikallista espoolaista kulttuuria ja historiaa. EMMA Shopista löydät valikoiman EMMAn, KAMUn ja Futuron tuotteita.

Odotetut Rut Bryk -tuoteuutuudet ovat nyt myynnissä EMMA Shopissa

Päivi Rantalan EMMAlle suunnittelema Rut Bryk -tuotekokonaisuus on Brykin taideteoksista tuttujen aiheiden, kuten perhosten, venetsialaisten palatsien ja abstraktien reliefien inspiroima. Tuotekokonaisuus sisältää kodin kattaukseen sopivia tuotteita, kuten tarjottimia, lautasliinoja ja takkatikkurasioita sekä asiakkaiden suosimia magneetteja ja postikortteja. Rut Bryk -tuotekokonaisuus on myynnissä vain EMMA Shopin myymälässä ja verkkokaupassa.

Tuotesarjan suunnittelussa on painotettu laatua, kierrätettävyyttä ja kotimaista tuotantoa.

Tuotekokonaisuuden suunnittelija Päivi Rantala.
Copyright © TWRB Design.