Lahjoita raanu osaksi Elina Juopperin Perintö-teosta!

Perintö on vuonna 2010 aloitettu yhä rakenteilla oleva teos, joka koostuu raanuista. Valmistuessaan veistoksesta muodostuu 182 senttimetriä korkea kuutio. Teos toimii myös arkistona säilyttäessään raanut tuleville sukupolville. Kun se ei ole esillä, tutkijoilla on mahdollisuus tutustua raanuihin ja lahjoituskirjoihin.

Etsimme Perintö-teokseen lahjoittajia: mikäli sinulla on tarpeeton raanu, voit tukea nykytaidetta lahjoittamalla sen osaksi veistosta. Lahjoittajan nimi lisätään mesenaattilaattaan, joka on esillä aina teoksen yhteydessä.

Otamme vastaan myös kuluneempia raanuja, kunhan ne eivät ole homeisia. Mikäli tiedät lahjoittamasi raanun tarinan (mallin, kutojan, materiaalin, alueellisuuden, historian) kerrothan sen lahjoituksen mukana.

Haluatko lahjoittaa raanun?

Ota yhteyttä osoitteeseen: