Osallistu Priska Falinin ja Helen Felceyn teokseen valmistamalla pieniä savikiviä näyttelytilassa!

POLTETTUJA JA POLTTAMATTOMIA ERI MATERIAALEISTA TEHTYJÄ KIVIÄ, OSA LASITETTUJA. © ANNE KINNUNEN, 2020.

Yleisön on nyt mahdollisuus osallistua Vierellä-teoksen rakentumiseen tekemällä pikkukiviä savesta.

Parina lauantaina kuussa on teoksen yhteydessä tarjolla välineet savikivien pyörittelyyn museon aukioloaikoina.

Ota pala savea, istu alas teoksen tuolille, katsele videota ja pyörittele savea käsissäsi. Tunnustele miltä se tuntuu, sulje vaikka silmäsi. Jätä sitten savikivesi kuivumaan ja osaksi teosta.

Priska Falinin ja Helen Felceyn Vierellä-teos on esillä Särkyvää – Keramiikka uuden äärellä -näyttelyssä.

Ei ennakkoilmoittautumista. Kaikenikäisille, lapset vanhemman seurassa.

Syksyllä:

la 11.9.
la 25.9.
la 2.10.
la 16.10.
la 6.11. (pyhäinpäivä)
la 20.11.
la 4.12.

Voit osallistua myös Falinin ja Felceyn omatoimiseen Oleilla-työpajaan silloin kun sinulle parhaiten sopii. Taiteilijoiden laatima verkkomateriaali sisältää tietoisen läsnäolon ja tekemisen tehtäviä, joilla tutkitaan omia aistikokemuksia ja tapoja eri materiaalien kanssa olemiseen.