Tapahtuma

Daniel Burenin tapahtumallinen teos Purje/maalauskangas – maalauskangas/purje

Photo-souvenir: Daniel Buren, Purje/maalauskangas – maalauskangas/purje (Voile/Toile – Toile/Voile), in situ -teos, 1975–2022, regatta Espoo Nuottaniemessä, 2022. Yksityiskohta. © DB-ADAGP Paris. Kuva: Paula Virta / EMMA – Espoon modernin taiteen museo.
  • 21.05.2022
  • Nuottaniemi, Espoo
  • Vapaa pääsy

Tule kokemaan taiteilija Daniel Burenin kaksiosainen teos Purje/maalauskangas – maalauskangas/purje (Voile/Toile – Toile/Voile). Burenin kuuluisat raidat nähdään erityisessä optimistijollien purjehduskilpailussa, joka järjestetään Espoon Nuottaniemessä. Kilpailun jälkeen raidalliset purjeet ovat esillä EMMAn näyttelytilassa 17.7.2022 asti. Regatta toteutetaan yhteistyössä Espoon Pursiseuran EPS ry:n kanssa.

Tapahtuma järjestetään lauantaina 21.5. klo 14.00. Säävaraus.

Osoite: Nuottatie 19, 02230 Espoo. Huom! Suosittelemme yleisöä saapumaan julkisilla. Katso paras reittisi täältä.

Liittyvää

Lisää tapahtumia