Tapahtuma

EMMA Talks: Tapaa etänä taiteilija Monika Sosnowska

Artist Monika Sosnowska at EMMA Espoo Museum of Modern Art. © Paula Virta / EMMA
  • 10.04.2024
  • 18:00 - 18:30
  • Etätapahtuma
  • Vapaa pääsy

Kuvanveistäjä Monika Sosnowska pitää etäluennon taiteestaan. Sosnowska tunnetaan rakennusmateriaaleista tehdyistä arkkitehtonisista veistoksistaan. Häntä kiinnostaa erityisesti se, miten arkkitehtuuri ja tila vaikuttavat ihmisiin ja kuinka vaikeaa on muuttaa olemassa olevia rakenteita. EMMAn näyttely koostuu taiteilijan kuudesta suurikokoisesta teoksesta. Sosnowska hyödyntää teoksissaan tunnistettavia rakennusmateriaaleja, kuten teräspalkkeja, betonia ja raudoitustankoja. Sosnowskan kanssa keskustelemassa on näyttelyn kuraattori, EMMAn amanuenssi Pernilla Wiik.

Tapaamisen yhteydessä osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä taiteilijalle. Tapahtuman kieli on englanti, mutta kysymyksiä ja kommentteja voi esittää myös suomeksi.

Tilaisuus järjestetään etänä Zoomin kautta.

Osallistu tästä.

Liittyvää