Podcast: Laura Friman keskustelussa Elmgreen & Dragsetin ja kuraattori Arja Millerin kanssa

Elmgreen & Dragset © Ari Karttunen / EMMA

Ingar Dragset ja Michael Elmgreen ovat Radio Helsingin iltapäivälähetyksessä keskustelussa Laura Frimanin kanssa. Taiteilijat kertovat uudesta näyttelystään EMMAssa sekä siitä, millaista on ollut työskennellä yhdessä 25 vuotta. Laura Friman keskustelussa myös näyttelyn kuraattorin Arja Millerin kanssa, joka kertoo lisää näyttelyn sisällöistä.

Haastattelut on tehty Elmgreen & Dragset: 2020 -näyttelyn avajaispäivänä EMMAssa. Näyttely on maailmankuulun taiteilijakaksikon ennennäkemätön toteutus, jossa EMMAn näyttelytila muuntuu parkkihalliksi. Parkkihalliteeman puitteissa nähdään kaksikon veistoksia 25 yhteistyövuoden ajalta sekä uusia EMMAssa ensi kertaa esillä olevia teoksia. Keskustelu taiteilijakaksikon kanssa käydään englanniksi ja Arja Millerin kanssa suomeksi.

emmamuseum · Elmgreen & Dragsetin conversation with Laura Friman from Radio Helsinki

Laura Friman keskustelee Elmgreen & Dragsetin 2020-näyttelyn kuraattorin ja EMMAn intendentin Arja Millerin kanssa.

emmamuseum · Laura Friman & näyttelyn kuraattori Arja Miller