Tapahtuma

© Ari Karttunen / EMMA
  • 13.11.2021
  • 2. kerros / Verkkotapahtuma

Tarkastelemme viivaa Chiharu Shiotan Äärirajoilla -installaation kautta. Tutkimme piirtämällä miten yksittäiset viivat piirtämisen peruselementteinä kerrostuvat verkostoiksi ja sitä kautta havaittaviksi muodoiksi.

Ohjaajana kuvataidekasvattaja Tero Hytönen.

Voit osallistua tapahtumaan joko paikan päällä näyttelytilassa tai etänä verkossa Zoom-alustalla. Jos osallistut tietokoneella, sinun ei tarvitse ladata ohjelmaa. Lähetys toimii selaimellasi. Mikäli osallistut puhelimella, lataa ensin maksuton Zoom-sovellus Google Playsta (Android) tai AppStoresta (iOS). Osallistuminen paikan päällä Näyttelykeskus WeeGeen pääsylipun hinnalla. Verkkotapahtuma on maksuton.

Jos osallistut etänä, tarvitset vain kynän ja paperia. Paikan päällä osallistujille EMMA tarjoaa piirustusvälineet.

Osallistu verkkotapahtumaan tästä

Chiharu Shiota, Äärirajoilla (Tracing Boundaries), 2021. © Paula Virta / EMMA – Espoon modernin taiteen museo.

Luovaa piirustusta syyskaudella seuraavin teemoin:

La 4.9. klo 14–15.30 Varjojen monet muodot
La 9.10. klo 14–15.30 Piirtäminen ja havainto
La 13.11. klo 14–15.30 Viivojen verkostot

Tutustu piirtämisen kautta hahmottuvaan maailmaan ja perehdy piirustuksen peruselementteihin rennossa ilmapiirissä. Mukaan voi tulla niin vasta aloittelevat kuin edistyneemmätkin piirtäjät!

Osallistuminen ja piirustusvälineet museolipun hinnalla. Ei vaadi ennakkoilmoittautumista.

Voit myös piirtää kotona EMMAn etämateriaalien parissa. Kolmen videon sarjassa Tero opastaa piirtämisen perusteiden äärelle.

Liittyvää

Lisää tapahtumia