Tuotantopäällikön tarkastelussa Elmgreen & Dragsetin 2020-näyttely – katso tallenne

Elmgreen & Dragset: Social Media (Sosiaalinen media) 2020 © Paula Virta/EMMA. Saastamoisen säätiön taidekokoelma

Verkkotapahtuman tallenteessa EMMAn tuotantopäällikkö Sami Supply kertoo taiteilijakaksikko Elmgreen & Dragsetin 2020-näyttelyn rakentamisesta ja suunnittelusta.

Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon, kun rakennetaan suurta taidenäyttelyä? Millaisia yllätyksiä voi tulla eteen? Tuotantopäällikkö Sami Supply kertoo, minkälaisia vaiheita tähän EMMAn parkkihalliksi muuttaneeseen näyttelyyn liittyi ja minkälaisia asioita  toteutuksessa tuli ottaa huomioon.

2020-näyttelyn oheen on tehty mittava mobiiliopas, jonka avulla pääset tutustumaan teoksiin. Mobiilioppaasta löydät myös taiteilijakaksikon ja Paperi T:n yhdessä näyttelyn oheen toteuttaman videon.

Elmgreen & Dragset: 2020 | Tuotantopäällikön puheenvuoro from EMMA Espoo Museum of Modern Art on Vimeo.