EMMA suljettu asiakkailta 17.3.–1.6.2020

EMMA – Espoon modernin taiteen museo. © Ella Tommila / EMMA

Näyttelykeskus WeeGee ja sen myötä EMMA – Espoon modernin taiteen museo on suljettu yleisöltä 17.3.–1.6.2020 Espoon kaupungin ja Suomen hallituksen uusimman ohjeistuksen mukaisesti. Syy sulkemiselle on koronavirustartuntojen ehkäiseminen.

Toimenpide koskee näyttelyohjelmiston ja tapahtumien lisäksi EMMAssa järjestettäviä yksityistilaisuuksia ja varattavia palveluita, kuten synttäreitä ja opastuksia. Palveluiden varaajiin ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti. Tilattu palvelu on mahdollista myös siirtää myöhempään ajankohtaan.

EMMAssa uskomme taiteen voimaan ja haluamme tarjota yleisöillemme mahdollisuuden nauttia siitä myös kotoa käsin. Päivitämme verkkosivuillemme laadukasta katseltavaa taiteen ja designin parissa. Inspiroivaa tekemistä ja katseltavaa löydät kootusti täältä.