Tapahtuma

EMMA Talks: Lavalla Eeva-Leena Eklund ja Anna Tuori

Eeva-Leena Eklundin tiheästi ripustettua näyttelyä käsitellään EMMA Talks -keskustelutilaisuudessa
Eeva-Leena Eklund :) © Ari Karttunen / EMMA
Eeva-Leena Eklund :) © Ari Karttunen / EMMA
  • 18.11.2020
  • Facebook Live

Seuraavassa EMMA Talks -tapahtumassa keskustelemme Eeva-Leena Eklund:) -näyttelyn suunnittelusta ja toteutuksesta. Mukana kuraattori Anna Tuori ja taiteilija Eeva-Leena Eklund. Keskustelua ohjaa EMMAn amanuenssi Pernilla Wiik.

Keskustelu lähetetään EMMAn Facebook-profiilissa livelähetyksenä. Myös paikan päälle museoon voi tulla seuraamaan keskustelutilaisuutta. Yleisöön mahtuu turvallisesti 20 henkilöä ja täytämme paikat saapumisjärjestyksessä. Tutustuthan turvallisen vierailun ohjeisiin ennen saapumistasi.

Liittyvää

Lisää tapahtumia