Tapahtuma

• 25.09.2024
  • 17:00 - 18:30
  • 2. kerros
Syyskuun WeeGee Reads -tapahtuman teemana on Kuka puhuu ja kenen äänellä? Teemaa on inspiroinut sekä tilaisuuden tapahtumapaikkana toimiva Tschabalala Selfin Samasta korttelista -näyttely että R. F. Kuangin Yellowface-kirja. Kirjasta järjestettävässä paneelikeskustelussa mukana ovat POC-lukupiiri ry:n Aracelis Correa ja Téri Zambrano sekä kirjavaikuttaja ja -somettaja Linnea Peurakoski. Keskustelua moderoi kirjailija ja kirjasomettaja Vehka Kurjenmiekka. Tapahtuma koostuu paneelikeskustelun lisäksi silent book club -osiosta ja loppukeskustelusta.

Aikataulu:
17 Kuka puhuu ja kenen äänellä? -paneelikeskustelu EMMAn 2. kerroksessa, Tschabalala Selfin näyttelytilassa
17.40 Silent book club
18.10 Loppukeskustelu

Mikä silent book club?
Silent book club on tapahtumakonsepti kirjojen ystäville, jotka haluavat lukea rauhassa mutta silti yhdessä. Konsepti on yksinkertainen: keräännytään yhteen, avataan kirja ja syvennytään siihen sovituksi ajaksi. Lukemisen jälkeen keskustellaan juuri luetusta.

WeeGee Readsin järjestävät Näyttelykeskus WeeGee, Teos-kustantamo ja EMMA. Ota teemaan sopiva kirja mukaan ja tule nauttimaan kirjallisuudesta taiteen keskelle!

Osallistuminen museolipun hinnalla (20/10 €, alle 18-vuotiaille vapaa pääsy).

EMMA on Museokortti-kohde.

Liittyvää